به مناسبت دهه مبارك فجراتفاق افتاد:
افتتاح چندپروژه دامپزشكی دراستان قم
درنهمین روز از ایام الله دهه مبارك فجرباحضورمدیركل دفتربهداشت عمومی سازمان دامپزشكی كشورپروژه های دامپزشكی استان قم شامل:راه اندازی نرم افزارپرداخت غرامت سل وبروسلوزتوسط این اداره كل با مشاركت استانداری قم كه درجهت الكترونیكی كردن كامل فرایند پرداخت غرامت دامهای راكتورسل وبروسلوزانجام گرفته است وهمچنین سه مركزبسته بندی گوشت مرغ ، بلدرچین وگوشت قرمزدرشهرك شكوهیه ودومركزپخش واكسن وداروویك داروخانه دامپزشكی میباشد كه توسط بخش خصوصی درزمینی به متراژ 4690 مترمربع زیربنا تاسیس وعلاوه براشتغال زایی80 نفربصورت مستقیم وغیرمستقیم بالغ بربیش ا ز58 میلیاردریال هزینه دربرداشته است.
نظر دهید