اطلاعیه دامپزشكی استان قم به مناسبت ایام تاسوعا وعاشورا
اداره كل دامپزشكی استان قم باارسال اطلاعیه ای به صداوسیمای استان ،خبرگزاریها ومطبوعات استان ازكلیه عزاداران تقاضا نموده است حتی الامكان دامهای نذری رابه كشتارگاه اعزام نمایند.درمتن اطلاعیه مذكورآمده است: ازكلیه عزاداران ومدیران هیئات مذهبی تقاضا میشودجهت اطمینان ازسلامت دام ولاشه های استحصالی وانجام كشتاردرشرایط بهداشتی حتی الامكان دامهای نذری رابه كشتارگاه دام منتقل نمایند.درادامه اطلاعیه این اداره كل عنوان نموده است اكیپهای بهداشتی ثابت وسیاردركشتارگاهها وسطح شهردرایام مذكورحضورفعال خواهندداشت تا برذبح دامهای نذری وگوشتهای حاصله نظارت نمایند.تلفن 1512 دامپزشكی استان نیزآماده پاسخگویی واعزام كارشناسان بهداشت به مكانهای موردتقاضای عزاداران جهت نظارت بردام ، گوشت وآلایشهای آن میباشد.
نظر دهید