دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/06/23 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
توسط دامپزشکی استان قم صورت گرفت:

استقرار مجدد قرنطینه سیاردرقم

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم ، درراستای رصد و نظارت بهینه برتوزیع وعرضه فرآورده های خام بامنشآ دامی ، این اداره کل  نسبت به استقرارمجدد قرنطینه سیاردراستان اقدام نموده است.این اقدام که ازشهریورماه سال جاری صورت گرفته است بصورت شبانه روزی بوده و4 نفرکارشناس دامپزشکی درخصوص کنترل ، نظارت بهداشتی و قرنطینه ای برمحموله های مذکورحضورخواهند داشت.

بی شک بااستقراراکیپ قرنطینه سیاردرنقاط مختلف استان میتوان شاهد بهبود وساماندهی بهترامورمربوطه باشیم.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176033
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور