به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان انجام میگیرد:
استقرار سه اکیپ ویژه دامپزشکی درجمکران قم
اداره کل دامکپزشکی استان قم به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلادمنجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) وعزیمت خیل عاشقان آن حضرت ازاستانهای مختلف کشوربه مسجدمقدس جمکران ، ازمورخه چهارشنبه 21/3/93 لغایت 23/3/93 نسبت به هماهنگی واستقرارسه اکیپ بهداشتی دامپزشکی متشکل ازسه کارشناس دامپزشکی به صورت ویژه جهت نظارت بررستورانها، قصابیها،کبابیها وکلیه مراکزعرضه کننده فرآورده های خام دامی همچنین ذبح دامهای نذری درمنطقه تدابیرنظارتی اختصاصی را به انجام میرساند.
لازم به ذکراست اکیپهای مذکوربصورت صبح وبعدازظهر فعال خواهند بود، ضمنا تلفن 1512 این اداره کل آماده پاسخگوی پیشنهادات وشکایات مردمی میباشد.
لازم به ذکراست اکیپهای مذکوربصورت صبح وبعدازظهر فعال خواهند بود، ضمنا تلفن 1512 این اداره کل آماده پاسخگوی پیشنهادات وشکایات مردمی میباشد.
نظر دهید