به مناسبت نیمه شعبان؛
استقرار اکیپ ویژه دامپزشکی قم درمسجد مقدس جمکران
اداره کل دامپزشکی استان قم به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) وعزیمت خیل عظیمی ازمشتاقان آن حضرت به مسجد مقدس جمکران ، نسبت به استقراردو اکیپ ویژه بهداشتی دامپزشکی درجمکران اقدام کرده است.
شایان ذکراست که همه ساله مسجد جمکران پذیرای نزدیک به سه میلیون زائر و دلداده حضرت بقیه الله العظم (عج) بوده که دراین راستا نزدیک به 300 راس دام نذری ذبح میگردد.
نظر دهید