دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1395/03/01 - 12:00
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت نیمه شعبان؛

استقرار اکیپ ویژه دامپزشکی قم درمسجد مقدس جمکران

اداره کل دامپزشکی استان قم به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) وعزیمت خیل عظیمی ازمشتاقان آن حضرت به مسجد مقدس جمکران ، نسبت به استقراردو اکیپ ویژه بهداشتی دامپزشکی درجمکران اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، هر یک از اکیپهای مذکور شامل دو کارشناس بهداشتی دامپزشکی بوده که علاوه بررستورانها، کبابی ها و قصابی ها نسبت به نظارت بهداشتی برذبح دامهای نذری ازساعت 6 صبح لغایت 16 بعدازظهر اقدام خواهند کرد.

شایان ذکراست که همه ساله مسجد جمکران پذیرای نزدیک به سه میلیون زائر و دلداده حضرت بقیه الله العظم (عج) بوده که دراین راستا نزدیک به 300 راس دام نذری ذبح میگردد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176068
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور