شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1390/04/10 - 12:00
  • تعداد بازدید : 10
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت ايام نيمه شعبان صورت ميگيرد:

استقرار اكیپ ویژه بهداشتی دامپزشكی درجمكران

اداره کل دامپزشکی استان قم به مناسبت نیمه شعبان نسبت به استقراراکیپ ویژه دامپزشکی دراطراف مسجدمقدس جمکران اقدام مینماید.

اداره كل دامپزشكی استان قم به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان میلادمنجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) ازمورخه 15/4/91 لغایت 16/4/91 نسبت به استقراراكیپ ویژه بهداشتی دراطراف مسجدمقدس جمكران جهت نظارت بركشتارهای دامهای نذری زائرین ومجاورین همچنین عرضه كنندگان فرآورده های خام دامی اقدام مینماید . درهمین راستا دواكیپ بهداشتی سیاردرسطح شهرویك اكیپ دراداره كل مستقرخواهندشد.لازم به تذكراست كه مسجدمقدس جمكران دارای كشتارگاه مخصوص بوده كه تمام كشتارها بانظارت دامپزشكی درآن صورت میگیرد.روابط عمومی  این اداره كل ضمن حضوردرمقرپیش بینی شده ازطرف استانداری قم باپیش بینی بروشورهای بهداشتی جهت توزیع و تهیه بنروپلاكاردجهت نصب ازكلیه زائرین ومجاورین آن مسجدمقدس درخواست نموده است جهت ذبح دامهای نذری به كشتارگاه تحت نظارت دامپزشكی استان درمجاورمسجد مقدس جمكران مراجعه نمایند وهرگونه مشاهده مواردغیربهداشتی رابا تلفن 1512 درمیان بگذارند..

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175233
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور