پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1391/12/24 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
باخبرنگارمهرعنوان شد:

استفاده ازداروهای هورمونی درطیور بی اساس است

مدیركل دامپزشكی استان قم درگفتگوباخبرنگارمهراظهارداشت، درپرورش طیورازداروهای هورمونی استفاده نمیشود.محمدمهدی رفیعی با تاكید براینكه استفاده ازهورمون درپرورش مرغ به علت گرانی این نوع هورمونها صرفه اقتصادی ندارد افزود، آنچه كه به مرغها درهنگام پرورش تزریق میشود را تنها داروهای آنتی بیوتیك عنوان كرد كه برای جلوگیری ازبیماری مرغها انجام میگیرد.مدیركل دامپزشكی درادامه برنظارت كامل دامپزشكی به مراحل پرورش طیوروتزریق داروهای آنتی بیوتیك زیرنظردامپزشكان واجازه دامپزشكی تاكید كرد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176052
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور