باخبرنگارمهرعنوان شد:
استفاده ازداروهای هورمونی درطیور بی اساس است
مدیركل دامپزشكی استان قم درگفتگوباخبرنگارمهراظهارداشت، درپرورش طیورازداروهای هورمونی استفاده نمیشود.محمدمهدی رفیعی با تاكید براینكه استفاده ازهورمون درپرورش مرغ به علت گرانی این نوع هورمونها صرفه اقتصادی ندارد افزود، آنچه كه به مرغها درهنگام پرورش تزریق میشود را تنها داروهای آنتی بیوتیك عنوان كرد كه برای جلوگیری ازبیماری مرغها انجام میگیرد.مدیركل دامپزشكی درادامه برنظارت كامل دامپزشكی به مراحل پرورش طیوروتزریق داروهای آنتی بیوتیك زیرنظردامپزشكان واجازه دامپزشكی تاكید كرد.
نظر دهید