دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/08/10 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
استاندارقم:

استان قم بایددربخش دام توسعه پیداکند

استاندارقم ورئیس قرارگاه زیستی استان درجلسه پدافندغیرعامل که باحضورسردارجلالی، خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور،فرماندارقم ، مدیرکل دامپزشکی استان وجمعی ازمدیران ومسئولان استانی حضورداشتند اظهارداشت، تهدیدات زیست محیطی نیازمند اقدام جهادی همگانی است.

ایشان افزودند، اگرخطر زیست محیطی دراستان ایجادشود فضا نا امن خواهدشد. حجت الاسلام صالحی منش خاطرنشان کردند،استان قم درشاهراه مواصلاتی 17 استان قراردارد به همین خاطر لازم است درتمام عرصه ها موردتوجه قرارگیرد. رئیس قرارگاه زیستی استان درپایان عنوان کردقم باید دربخش دام توسعه پیدا کند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175214
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور