جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/09/01 - 12:00
  • تعداد بازدید : 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ارسال پیام به دامداران مجتمع لبن دراستان قم

درپی گزارش مواردی ازبیماری تب برفكی دردامداریهای مجتمع لبن ، روابط عمومی اداره كل دامپزشكی استان قم به كلیه دامداران این مجتمع پیام رعایت نكات بهداشتی وقرنطینه ای ارسال نمود. دراین پیام آمده است : باتوجه به بروزمواردی ازبیماری تب برفكی درمجتمع لبن ،جهت كنترل وپیشگیری ،ضمن رعایت اصول بهداشتی وقرنطینه ای ازجابجایی دام تحت هرعنوان خودداری نمایید.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175762
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور