چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1392/11/23 - 12:00
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استاندارقم خواستارشد:

ارتقاء جایگاه استان قم به عنوان مهمترین مركز ترانزیت گوشت كشور

به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیركل دامپزشكی استان قم به اتفاق معاون سلامت ، نماینده ولی فقیه، رئیس نظام دامپزشكی ومسئول روابط عمومی این اداره كل ضمن حضوردردفتراستاندارقم با ایشان دیداروگزارش مبسوطی ازعملكرد ، طرحها واقدامات نظارتی این اداره كل بیان نمودند . استاندار قم در این دیدار ارتقاء جایگاه استان قم به عنوان مهمترین مركز ترانزیت گوشت كشور را خواستار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش استاندار قم در دیدار دكتر رفیعی مدیر كل دامپزشكی استان قم با اشاره به قرار گرفتن استان قم در شاهراه مواصلاتی كشور چشم انداز صنعت دام و طیور استان را بسیار روشن ارزیابی كرد.

استاندار قم برخورداری از بزرگترین مركز عرضه ی دام در كشور را در استان قم نتیجه ی تلاش توام با تدبیر مدیران دامپزشكی استان دانست و افزود: قم دارای جایگاه ویژه ای در ترانزیت گوشت كشور دارد ومی بایست دراین راستا سلامت مردم در اولویت قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش ضمن ابراز خرسندی از كشف و ضبط قابل توجه دام و طیور بیمار از كشتارگاه ها و سطح شهر قم، سلامت مردم را در گرو دام و طیور سالم دانست و از مجموعه ی دامپزشكی استان قم قدردانی كرد.

وی كشتار اسلامی دام را بسیار مهم توصیف و از عملكرد و حضور فعال ناظران این سازمان در كشتارگاه های استان قم قدردانی كرد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176190
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور