چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1392/09/02 - 12:00
  • تعداد بازدید : 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
توسط دامپزشكي استان قم اعلام شد:

اجرای واكسیناسیون تب برفكی گاوی

رئیس اداره مبارزه بابیماریهای دامی دامپزشكی استان قم گزارش داد،  به منظور كنترل و پیشگیری از بیماری تب برفكی در گاوداریهای های استان، اداره كل دامپزشكی  اقدام به اجرای عملیات واكسیناسیون تب برفكی گاوی نموده است. این طرح با استفاده از 18 اكیپ بخش خصوصی و دو اكیپ بخش دولتی و مشاركت دامداران با پیش بینی تحت پوشش قرار دادن بیش از شصت هزار راس گاو در حال اجرا است . بختیاری زاده  مدت زمان این طرح را 22 روز عنوان و افزود هزینه تهیه واكسن  به عهده  اداره كل دامپزشكی استان میباشد ایشان  ازكلیه دامداران تقاضا نموده است بااكیپهای دامپزشكی همكاری لازم رابه عمل آورده وهرگونه پیشنهاد وانتقادی راباشماره تلفن 1512 درمیان بگذارند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175994
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور