دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/11/12 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت فرارسیدن دهه فجرصورت میگیرد:

اجرای طرح مایه کوبی رایگان تب برفکی درقم

اداره کل دامپزشکی استان قم درراستای اقدامات بهداشتی،پیشگیری ومبارزه بابیماریهای واگیرداردامی ،به مناسبت دهه مبارک فجرنسبت به اجرای طرح مایه کوبی رایگان تب برفکی با واکسنهای جدید ازتاریخ 12/11/94 به مدت 20 روزاقدام مینماید.

مدیرکل دامپزشکی استان قم اظهارداشت،دراین طرح پیش بینی میشود80 هزارراس گاو وگوساله تحت پوشش واکسیناسیون قرارگیرند.شایان ذکراست دراین طرح ازتوان 11 اکیپ عملیاتی درکلیه مناطق روستایی ،دامداریها ،بخشهای مرکزی،جعفریه،سلفچگان،خلجستان وکهک استفاده خواهد شد. اداره کل دامپزشکی استان ازطریق مطبوعات وخبرگزاریها وارسال پیامک ازدامداران تقاضا نموده است با اکیپهای دامپزشکی همکاری لازم را به عمل آورده وهرگونه انتقاد و پیشنهادی را باشماره تلفن 1512 روابط عمومی این اداره کل درمیان بگذارند. 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175427
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور