پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1392/02/21 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای طرح ضربتی تب برفكی درقم

مسئول اداره مبارزه بابیماریهای دامی دردامپزشكی استان قم گزارش داددرپی بروزبیماری تب برفكی دربخش جعفریه این اداره كل اقدام به اجرای طرح ضربتی مایه كوبی تب برفكی گاووگوساله نمود .دراین طرح كه ازتوان 5 اكیپ صحرایی بخش خصوصی استفاده شد بیش از29 راس گاووگوساله بصورت صددرصدرایگان وبه مدت 20 روزبرعلیه بیماری تب برفكی واكسینه گردیدند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175213
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور