دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/01/26 - 12:00
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای طرح سمپاشی دامداریهای روستایی درقم

اداره کل دامپزشکی استان قم در راستای مبارزه با بیماریهای انگلی ودرجهت جلوگیری ازضرر وزیان دامداران باهمکاری بخشداران ودهیاران استان اقدام به اجرای طرح سم پاشی دردامداریهای روستایی درمناطق محروم می نماید.

درطرح مذکورکه ازتاریخ 25/1/94 آغاز وبه مدت 45 روزکاری ادامه خواهدداشت، پیش بینی میشود800000 مترمربع ازدامداریهای فوق سمپاشی گردند.

این طرح دردامداریهای بخشهای کهک،مرکزی،جعفریه،خلجستان وسلفچگان انجام که هزینه خریدسم ازمحل اعتبارات دامپزشکی استان تامین وفقط هزینه اجرای سم پاشی اخذخواهدشد. این اداره کل ازکلیه دامداران وشوراهای روستایی تقاضا دارد کمال همکاری رادراین خصوص مبذول ودرصورت لزوم باشماره تلفن 1512 دامپزشکی استان تماس حاصل نمایند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175464
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور