اجرای طرح سمپاشی دامداریهای روستایی درقم
اداره کل دامپزشکی استان قم در راستای مبارزه با بیماریهای انگلی ودرجهت جلوگیری ازضرر وزیان دامداران باهمکاری بخشداران ودهیاران استان اقدام به اجرای طرح سم پاشی دردامداریهای روستایی درمناطق محروم می نماید.
درطرح مذکورکه ازتاریخ 25/1/94 آغاز وبه مدت 45 روزکاری ادامه خواهدداشت، پیش بینی میشود800000 مترمربع ازدامداریهای فوق سمپاشی گردند.
این طرح دردامداریهای بخشهای کهک،مرکزی،جعفریه،خلجستان وسلفچگان انجام که هزینه خریدسم ازمحل اعتبارات دامپزشکی استان تامین وفقط هزینه اجرای سم پاشی اخذخواهدشد. این اداره کل ازکلیه دامداران وشوراهای روستایی تقاضا دارد کمال همکاری رادراین خصوص مبذول ودرصورت لزوم باشماره تلفن 1512 دامپزشکی استان تماس حاصل نمایند.
درطرح مذکورکه ازتاریخ 25/1/94 آغاز وبه مدت 45 روزکاری ادامه خواهدداشت، پیش بینی میشود800000 مترمربع ازدامداریهای فوق سمپاشی گردند.
این طرح دردامداریهای بخشهای کهک،مرکزی،جعفریه،خلجستان وسلفچگان انجام که هزینه خریدسم ازمحل اعتبارات دامپزشکی استان تامین وفقط هزینه اجرای سم پاشی اخذخواهدشد. این اداره کل ازکلیه دامداران وشوراهای روستایی تقاضا دارد کمال همکاری رادراین خصوص مبذول ودرصورت لزوم باشماره تلفن 1512 دامپزشکی استان تماس حاصل نمایند.
نظر دهید