دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/01/15 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
درطول فصل بهارصورت میگیرد:

اجرای طرح رایگان آبله وشاربن درقم

اداره کل دامپزشکی استان قم نسبت به اجرای طرح صد درصد رایگان آبله وشاربن گوسفند و بز اقدام نموده است. رئیس اداره بهداشت ومدیریت بیماریهای دامی دراین اداره کل گفت، دراین طرح که تا پایان فصل بهار ادامه خواهد داشت ، 23 اکیپ فنی دامپزشکی حضورداشته وپیش بینی میگردد 350 هزارراس گوسفند علیه بیماری آبله ، 100 هزار راس بزعلیه بیماری آبله بزی وهمچنین 370 هزار راس گوسفند و بز علیه بیماری شاربن واکسینه گردند. لازم به ذکراست که هزینه طرح مذکورازمحل اعتبارات این اداره کل پرداخت خواهد شد. روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم ازکلیه دامداران تقاضا دارد بااکیپهای دامپزشکی همکاری نموده ودرصورت لزوم باشماره تلفن 1512 تماس حاصل نمایند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175657
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور