اتمام طرح واكسیناسیون تب برفكی درقم
مسئول اداره مبارزه با بیماریهای دامی دراداره كل دامپزشكی استان قم اعلام كرد، باتوجه به بروزمواردی بیماری تب برفكی درگاوداریهای استان ، این اداره ازآبانماه سال جاری نسبت به اجرای طرح واكسیناسیون تب برفكی گاوی دراستان اقدام نمود.
دراین طرح كه ازتوان 19 اكیپ دامپزشكی استفاده گردید، بیش از66 هزارراس گاو تحت پوشش عملیات واكسیناسیون تب برفكی قرارگرفتند.
بیماری تب برفكی یك بیماری ویروسی است كه باعث افت تولیدات دامی وبروزخسارات شدید اقتصادی به دامداران میشود.
دكتربختیاری زاده اظهارداشت، اجرای طرح فوق الذكركاهش بیماری تب برفكی رادرسطح استان قم به همراه داشته است.
دراین طرح كه ازتوان 19 اكیپ دامپزشكی استفاده گردید، بیش از66 هزارراس گاو تحت پوشش عملیات واكسیناسیون تب برفكی قرارگرفتند.
بیماری تب برفكی یك بیماری ویروسی است كه باعث افت تولیدات دامی وبروزخسارات شدید اقتصادی به دامداران میشود.
دكتربختیاری زاده اظهارداشت، اجرای طرح فوق الذكركاهش بیماری تب برفكی رادرسطح استان قم به همراه داشته است.
نظر دهید