براساس گزارش اداره دامپزشكی شهرستان قم ، انجام طرح مایه كوبی رایگان تب برفكی كه ازتاریخ 20/3/91 دربخشهای مركزی وجعفریه آغازشده بود درمورخه 30/4/91 به اتمام رسید. دراین طرح 86420 راس گاووگوساله برعلیه بیماری تب برفكی واكسینه شدند. هزینه اجرای طرح مذكورازمحل اعتبارات اداره كل دامپزشكی استان پرداخت وازتوان بخش خصوصی دراجرای آن استفاده گردیده است.
نظر دهید