جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/04/31 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اتمام طرح ما یه كو بی رایگان تب برفكی دراستان قم

براساس گزارش اداره دامپزشكی شهرستان قم ، انجام طرح مایه كوبی رایگان تب برفكی كه ازتاریخ 20/3/91 دربخشهای مركزی وجعفریه آغازشده بود درمورخه 30/4/91 به اتمام رسید. دراین طرح 86420 راس گاووگوساله برعلیه بیماری تب برفكی واكسینه شدند. هزینه اجرای طرح مذكورازمحل اعتبارات اداره كل دامپزشكی استان پرداخت وازتوان بخش خصوصی دراجرای آن استفاده گردیده است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175547
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور