دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1393/03/04 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

آغازطرح واکسیناسیون رایگان تب برفکی درقم

اداره دامپزشکی شهرستان قم گزارش داد ، طرح واکسیناسیون تب برفکی ازتاریخ 3/3/93 بصورت صددرصد رایگان دردامداریهای استان قم به مرحله اجراگذاشته شده است .

طرح مذکورتوسط بخش خصوصی وبانظارت دامپزشکی استان انجام میگیرد که درآن ازتوان  21 اکیپ دامپزشکی استفاده وپیش بینی میشوددرمدت بیست روز 80000 راس گاووگوساله شیری وپرواری واکسینه شوند .  لازم به ذکراست که هزینه طرح فوق ازمحل اعتبارات دامپزشکی استان تامین میشود .روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان نیز ازکلیه دامداران تقاضا مینماید بااکیپهای دامپزشکی کمال همکاری رامبذول داشته وهرگونه پیشنهاد وانتقادی رابا شماره تلفن 1512 درمیان بگذارند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175967
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور