رئيس اداره مبارزه بابيماريهاي دامي دامپزشكي قم اعلام كرد:
آغازطرح سراسری تب برفكی دراستان قم
جهت كنترل و پیشگیری از بیماری تب برفكی طرح سراسری واكسیناسیون تب برفكی گاوی در كلیه دامداریهای استان از تاریخ 27/11/92 به مدت 25 روز به مرحله اجراگذاشته خواهد شد. رئیس اداره مبارزه بابیماریهای دامی دردامپزشكی استان قم اظهارداشت، طرح فوق بصورت 100% رایگان و با استفاده از 21 اكیپ بخش خصوصی و دو اكیپ بخش دولتی اجرا میشود، و پیش بینی می گردد در این طرح حدود 90 هزار راس گاو تحت پوشش عملیات واكسیناسیون قرار گیرند . روابط عمومی این كل طی اطلاعیه ای كه ازطریق صداوسیما وجرایداستان منتشرنمود، ازكلیه دامداران تقاضا كرده است بااكیپهای دامپزشكی همكاری لازم رابه عمل آورند.وهرگونه پیشنهادوانتقادی راباشماره تلفن 1512 درمیان بگذارند.
نظر دهید