آغازفاز بيست وهفتم مايه كوبي تب برفكي
آغاز طرح جامع مایه كوبی تب برفكی دراستان قم
فازبیست وهفتم مایه کوبی تب برفکی ازتاریخ 13/3/91 توسط دامپزشکی استان قم آغازگردیده است.
اداره كل دامپزشكی استان قم اولین مرحله ازفاز بیست وهفتم طرح جامع مایه كوبی واكسیناسیون بیماری تب برفكی رادربخشهای مركزی ، جعفریه ، سلفچگان ومجتمع های دامشهر ولبن ازتاریخ 13/3/91 به مرحله اجراگذاشته است. به گفته مسئول اداره مبارزه بابیماریهای دامی این اداره كل دراین طرح كه دركلیه روستاها ودامداریهای مناطق یادشده انجام میشود ، تعداد80000 راس گاووگوساله با استفاده ازتوان 15 اكیپ عملیاتی بصورت رایگان مایه كوبی میشوند. اداره كل دامپزشكی استان قم طی اطلاعیه ای ازكلیه دامداران تقاضا نموده است با اكیپهای دامپزشكی همكاری لازم رامبذول وهرگونه انتقاد وپیشنهادی رادراین زمینه باتلفن 1512 این اداره كل مطرح نمایند.
نظر دهید