آغاز به كار سیستم GIS مراقبت طیور از ابتدای تیر ماه در قم
مدیرکل دامپزشکی استان قم گفت: نسخه نرم افزاری سیستم GIS مراقبت طیور از ابتدای تیرماه سال جاری در این استان فعال میشود.
مدیركل دامپزشكی استان قم گفت: نسخه نرم افزاری سیستم GISمراقبت طیور از ابتدای تیرماه سال جاری در این استان فعال میشود.
مهدی رفیعی محمدی افزود: این سیستم از اسفندماه سال گذشته به طور آزمایشی در قم آغاز بكاركرده كه از ابتدای تیرماه بصورت قطعی فعال خواهدشد.
وی ادامه داد: این نرم افزار، سیستم مراقبت طیور بوده كه قابلیت اجرایی بصورت شبكه كشوری را دارد و استان قم در فاز آزمایشی اجرای این
طرح جزء چهار استان برتر كشور به شمار میرود.
مدیركل دامپزشكی استان قم عنوان كرد: دراین سیستم، تحلیل داده ها، اطلاعات بیماری ها، آنالیزآمار و اطلاعات در قالب یك برنامه نرم افزاری انجام شده كه در زمینه سیستم اطلاع رسانی، پایش بیماری ها و به روز بودن اطلاعات میتواند بسیار موثر باشد.
وی خاطر نشان كرد این سیستم به دامپزشكان و كارشناسان دامپزشكی كمك میكند تا واكنش سریع آنها در این سیستم تقویت شود.
مدیركل دامپزشكی استان قم در پایان افزود: سال گذشته 8 هزار و 300 بازدید، مراقبت فعال و غیرفعال از واحدهای مرغداری این استان انجام و وضعیت بیماری ها و سلامت جوجه ها و مرغها بررسی شد.
وی ادامه داد: این نرم افزار، سیستم مراقبت طیور بوده كه قابلیت اجرایی بصورت شبكه كشوری را دارد و استان قم در فاز آزمایشی اجرای این
طرح جزء چهار استان برتر كشور به شمار میرود.
مدیركل دامپزشكی استان قم عنوان كرد: دراین سیستم، تحلیل داده ها، اطلاعات بیماری ها، آنالیزآمار و اطلاعات در قالب یك برنامه نرم افزاری انجام شده كه در زمینه سیستم اطلاع رسانی، پایش بیماری ها و به روز بودن اطلاعات میتواند بسیار موثر باشد.
وی خاطر نشان كرد این سیستم به دامپزشكان و كارشناسان دامپزشكی كمك میكند تا واكنش سریع آنها در این سیستم تقویت شود.
مدیركل دامپزشكی استان قم در پایان افزود: سال گذشته 8 هزار و 300 بازدید، مراقبت فعال و غیرفعال از واحدهای مرغداری این استان انجام و وضعیت بیماری ها و سلامت جوجه ها و مرغها بررسی شد.
نظر دهید