پلمب، حبس، ممانعت از فعالیت و محرومیت از اشتغال، مجازات متخلفان بهداشتی در قم
مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم: با پیگیری واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی و صدور حکم دستگاه قضا، متصدیان این واحدهای متخلف به مجازات حبس تعزیری محکوم و همچنین به مدت ۲ سال از هرگونه فعالیت در مشاغل مرتبط با گوشت قرمز، مرغ، رستوران و تهیه غذا محروم شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قم از پلمب سه واحد متخلف عرضه مواد پروتئینی و کبابی در این استان خبر داد.
محسن حسینی در این خصوص افزود: در بازرسیهای کارشناسان این اداره، دو واحد عرضه مواد پروتئینی و یک واحد کبابی به دلیل تکرار تخلفات بهداشتی و عدم توجه به اخطارهای قانونی، پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.
وی افزود: با پیگیری واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی و صدور حکم دستگاه قضا، متصدیان این واحدهای متخلف به مجازات حبس تعزیری محکوم و همچنین به مدت ۲ سال از هرگونه فعالیت در مشاغل مرتبط با گوشت قرمز، مرغ، رستوران و تهیه غذا محروم شدند.
ایشان همچنین تأکید کرد: سلامت شهروندان و زائرین و مجاورین حرم کریمه اهل بیت خط قرمز ماست و در صورت مشاهده تخلفاتی که مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، علاوه بر پلمب واحدها، با متخلفان طبق قانون و با اشد مجازات برخورد خواهد شد.
نظر دهید