دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1394/07/06 - 12:00
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

ملاقات مدیرکل دامپزشکی با استاندارقم

مدیرکل دامپزشکی استان قم به اتفاق معاونت سلامت، معاونت توسعه مدیریت و منابع ، نمایندگی ولی فقیه و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قم پیش ازظهردیروز با حضوردردفتراستاندارقم با ایشان دیداروگفتگونمودند.

دراین ملاقات که مدت 40 دقیقه بطول انجامید، رفیعی مدیرکل دامپزشکی استان گزارش مبسوطی ازفعالیتها ، مخاطرات بهداشتی سند دام طیور، برنامه های اجرا شده و همچنین گزارشی از موفقیتها واقدامات شاخص (کاهش 47 درصدی کانونهای تب برفکی) کاهش 6درصدی بیماریهای طیورگوشتی ، کاهش 30درصدی بیماری ppr ) و(کاهش 40درصدی کانونهای آبله وکنترل بیماری لمپی اسکین
) ارائه نمودند.

شایان ذکراست درطول گزارش صادقی استاندارقم سوالاتی را مطرح نمودند که توسط مدیرکل دامپزشکی استان پاسخ لازم  داده شد.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175444
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور