درپی هماهنگی به عمل آمده 8تن ازاعضاء گروه کوهنوردی اداره کل دامپزشکی استان قم به مناسبت هفته سلامت درمورخه جمعه 29/2/93 به قله وتوس واقع دربخش خلجستان به ارتفاع 2000 متر صعود نمودند.
قابل ذکراست، قله یادشده مشرف به چندین روستا بوده ( قاهان ، نویس و...) که ازمناطق سرسبز ودارای آب وهوای بسیارمطبوعی میباشد.
نظر دهید