چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1395/05/07 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
درتیرماه سالجاری صورت گرفت

سمپاشی چهارصدوپنجاه هزارمترمربع ازدامداریهای قم

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی در دامپزشکی استان قم گفت، 450000 مترمربع از واحدهای گاوداری درمجتمع دامشهرقم موردسمپاشی قرارگرفته است.

بارانی اظهارداشت،باتوجه به اهمیت مبارزه بابیماریهای انگلی و نیزکنترل و پیشگیری از بیماری لمپی اسکین،این اداره کل نسبت به انجام سمپاشی درمجتمع مذکور را به مدت یکماه ازمورخه 1/4/95 لغایت 31/4/95 با استفاده از 2000لیترسم  به مرحله اجرا گذاشت.

وی استفاده ازتوان بخش خصوصی را دراین طرح مورد توجه قرارداد و اعلام نمود ، درطرح مذکور ازتوان دو اکیپ دامپزشکی بهره برده و بصورت صد درصد رایگان انجام گرفته است.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی افزود،هزینه طرح ازمحل اعتبارات اداره کل دامپزشکی استان تامین گردیده است. 
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175934
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور