دیدار مدیر كل دامپزشكی استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی
مدیر کل دامپزشکی استان قم به مناسبت تبریک فرا رسیدن سال نو و گرامیداشت هفته سلامت با رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم دیدار کرد.
مدیر كل دامپزشكی استان قم به اتفاق معاونین و مسئول روابط عمومی این اداره كل به مناسبت تبریك فرا رسیدن سال نو و گرامیداشت هفته سلامت با رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم ملاقات نمودند.
در این دیدار دكتر رفیعی به ارائه گزارشی از اقدامات دامپزشكی در زمینه ارتقاء كیفیت شیر در استان پرداخت كه از جمله آن میانگین 35 نانوگرم در لیتر افلاتوكسین در شیر توزیعی در استان میباشد كه از حد استاندارد اروپا نیز كمتر است.
دكتر لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از موفقیتهای اداره كل دامپزشكی استان قم، مراتب قدردانی خود را از مدیركل و سایر پرسنل این اداره كل اعلام داشت.
در این دیدار دكتر رفیعی به ارائه گزارشی از اقدامات دامپزشكی در زمینه ارتقاء كیفیت شیر در استان پرداخت كه از جمله آن میانگین 35 نانوگرم در لیتر افلاتوكسین در شیر توزیعی در استان میباشد كه از حد استاندارد اروپا نیز كمتر است.
دكتر لاریجانی نماینده مردم قم و رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از موفقیتهای اداره كل دامپزشكی استان قم، مراتب قدردانی خود را از مدیركل و سایر پرسنل این اداره كل اعلام داشت.
نظر دهید