درهفته گذشته اتفاق افتاد:
بیش ازپنج تن چربی غیربهداشتی درقم ضبط گردید
بنابرگزارش رئیس اداره شهرستان قم ،كارشناسان بهداشت عمومی این اداره طی هفته گذشته و راستای پایش های دوره ای از یكی از سردخانه های استان ، مقدار5200 كیلوگرم چربی خوراكی وغیرخوراكی را به دلیل غیربهداشتی و فاسد بودن ضبط و معدوم نمودند.
اسفیجانیان درادامه می افزاید: چهار تن از چربی های كشف شده خوراكی، به دلیل انجماد غیراصولی جهت مصرف صنعتی به یكی از كارخانه های صابون سازی منتقل شده ومابقی معدوم گردیده است.
اسفیجانیان درادامه می افزاید: چهار تن از چربی های كشف شده خوراكی، به دلیل انجماد غیراصولی جهت مصرف صنعتی به یكی از كارخانه های صابون سازی منتقل شده ومابقی معدوم گردیده است.
نظر دهید