دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1392/11/21 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت دهه مبارك فجراتفاق افتاد:

افتتاح چندپروژه دامپزشكی دراستان قم

درنهمین روز از ایام الله دهه مبارك فجرباحضورمدیركل دفتربهداشت عمومی سازمان دامپزشكی كشورپروژه های دامپزشكی استان قم شامل:راه اندازی نرم افزارپرداخت غرامت سل وبروسلوزتوسط این اداره كل با مشاركت استانداری قم كه درجهت الكترونیكی كردن كامل فرایند پرداخت غرامت دامهای راكتورسل وبروسلوزانجام گرفته است وهمچنین  سه مركزبسته بندی گوشت مرغ ، بلدرچین وگوشت قرمزدرشهرك شكوهیه ودومركزپخش واكسن وداروویك داروخانه دامپزشكی میباشد كه توسط بخش خصوصی درزمینی به متراژ 4690  مترمربع زیربنا تاسیس وعلاوه براشتغال زایی80 نفربصورت مستقیم وغیرمستقیم بالغ بربیش ا ز58 میلیاردریال هزینه دربرداشته است.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175917
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور