اجرای طرح ضربتی تب برفكی درقم
مسئول اداره مبارزه بابیماریهای دامی دردامپزشكی استان قم گزارش داددرپی بروزبیماری تب برفكی دربخش جعفریه این اداره كل اقدام به اجرای طرح ضربتی مایه كوبی تب برفكی گاووگوساله نمود .دراین طرح كه ازتوان 5 اكیپ صحرایی بخش خصوصی استفاده شد بیش از29 راس گاووگوساله بصورت صددرصدرایگان وبه مدت 20 روزبرعلیه بیماری تب برفكی واكسینه گردیدند.
نظر دهید