دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1392/11/27 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رئيس اداره مبارزه بابيماريهاي دامي دامپزشكي قم اعلام كرد:

آغازطرح سراسری تب برفكی دراستان قم






  جهت كنترل و پیشگیری از بیماری تب برفكی طرح سراسری واكسیناسیون تب برفكی گاوی در كلیه دامداریهای استان از تاریخ 27/11/92 به مدت 25 روز به مرحله اجراگذاشته خواهد شد. رئیس اداره مبارزه بابیماریهای دامی دردامپزشكی استان قم اظهارداشت، طرح فوق بصورت 100% رایگان و با استفاده از 21 اكیپ بخش خصوصی و دو اكیپ بخش دولتی اجرا میشود، و پیش بینی می گردد در این طرح حدود 90 هزار راس گاو تحت پوشش عملیات واكسیناسیون قرار گیرند . روابط عمومی این  كل طی اطلاعیه ای كه ازطریق صداوسیما وجرایداستان منتشرنمود، ازكلیه دامداران  تقاضا كرده است بااكیپهای دامپزشكی همكاری لازم رابه عمل آورند.وهرگونه پیشنهادوانتقادی راباشماره تلفن 1512 درمیان بگذارند.


  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175532
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور