درپی گزارش مواردی ازبیماری تب برفكی دردامداریهای مجتمع لبن ، روابط عمومی اداره كل دامپزشكی استان قم به كلیه دامداران این مجتمع پیام رعایت نكات بهداشتی وقرنطینه ای ارسال نمود. دراین پیام آمده است : باتوجه به بروزمواردی ازبیماری تب برفكی درمجتمع لبن ،جهت كنترل وپیشگیری ،ضمن رعایت اصول بهداشتی وقرنطینه ای ازجابجایی دام تحت هرعنوان خودداری نمایید.
نظر دهید