اداره امور اداری ، رفاه و پشتیبانی استان

      1.  اجرای قوانین، مقررات و آیین‌نامه‌های مرتبط با امور اداری و نظارت بر حسن اجرای آنها.

      2. انجام امور کارگزینی شاغلین اداره کل  شامل: تعیین حقوق و مزایا ، افزایش حقوق ، ارتقاء مدرک تحصیلی ، ارتقاء طبقه شغلی ، ارتقاء رتبه شغلی ، استخدام ، انتصاب ، اشتغال ، ماموریت به خدمت ، مرخصی بدون حقوق ، ماموریت آموزشی، نقل و انتقال نیروی انسانی، تشریفات گزینش کارکنان، تغییر حالات استخدامی،طرح نیروی انسانی ، صدور احکام کارگزینی و انتصابات،

      3.  اجرای احکام قضایی و هیئت رسیدگی به تخلفات اداری و سایر احکام کارگزینی کارکنان اداره کل

      4.  سازماندهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود و مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

      5. نظارت بر ورود و خروج کارکنان و ثبت کارکرد ماهانه و مرخصی و ماموریت آنان در سیستم حضور و غیاب و اخذ گزارش کارکرد ماهانه کارکنان واحدها و بررسی و تایید آن و ارسال به اداره کل امور مالی جهت پرداخت حقوق و مزایای ماهانه.

      6.  تهیه لیست کارکنان واجد شرایط بهره مندی از حقوق و مستمری بازنشستگی براساس قانون مدیریت خدمات کشوری و مقررات صندوق های بازنشستگی و صدور ابلاغ بازنشستگی برای آنان و تهیه پیش نویس احکام کارگزینی بازنشستگی و ارسال آن به صندوق بازنشستگی ذی ربط و پیگیری آن تا صدور حکم قطعی بازنشستگی و برقراری حقوق و مزایای بازنشستگی برای کارکنان در شرف بازنشستگی .

      7.  رسیدگی به وضعیت کسوربیمه بازنشستگی کارکنان و پیگیری رفع نواقص احتمالی ازطریق صندوق بازنشستگی ذیربط.

      8.  پیگیری تغییر وضعیت استخدامی کارکنان براساس قوانین و مقررات اعم از قراردادی ، پیمانی و رسمی-آزمایشی و صدور احکام کارگزینی تغییر وضعیت آنان.

      9. برگزاری جلسات مرتبط با امور اداری و تکمیل پرونده متقاضیان نقل و انتقال و ماموریت و مطرح کردن آن درجلسات کمیسیون مذکور و انجام امور مربوط به مامور به خدمت و انتقال نیروی انسانی ازسایر دستگاه های اجرایی به اداره کل و بالعکس

 10. اجرای ضوابط و مقررات مربوط به استقرار نظام علمی ارزشیابی مدیران و کارکنان .

 11.  تهیه پیش نویس درخواست ها و لوایح و دفاعیه های حقوقی مرتبط با وظایف اداری و شرکت در جلسات دفاعیه حسب مورد ابلاغ و پیگیری اجرای آراء قضایی و هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان .

 12. تهیه و تنظیم پیش نویس مقررات مربوط به بایگانی اسناد و مدارک پرسنلی و اجرای قوانین ، آیین نامه ها و مقررات مربوط به آن .

 13.  انجام امور مربوط به گزینش کارکنان و  سامانه کارمند ایران

 14.  بررسی و برنامه ریزی تامین تسهیلات بانکی و اعتباری مورد نیاز کارکنان و پیگیری انعقاد تفاهم نامه های ذیربط و اجرای آن و توزیع تسهیلات اخذ شده بین متقاضیان.

 15.  نظارت و پیگیری برای انجام علمی و اصولی مکاتبات و بایگانی اداری

 

لینک کوتاه