11درصد رشد مایه كوبی دام در شش ماهه اول سال جاری در قم
در پی برگزاری مراسم 14مهر روز ملی دامپزشكی در استان قم، مدیر كل دامپزشكی ضمن سخنرانی عنوان نمود :در شش ماهه اول سال جاری یك میلیون و 350 هزارراس دام برای كنترل انواع بیماریهای دامی مایه كوبی گردیده اند كه نسبت به مدت مشابه رشد11درصدی نشان میدهد.
وی افزود: در همین مدت 8800 هزار قطعه طیور با كنترل و نظارت اداره كل دامپزشكی استان كشتار و در این راستا حدود50 تن مرغ غیر بهداشتی شناسایی و ازچرخه مصرف خارج گردیده است.
نظر دهید