چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1392/08/18 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
طي دو روز دراستان قم برگزارگرديد:

گردهمایی مسئولین حراستهای ادارات كل دامپزشكی منطقه یك كشور

هجدهمین گردهمایی مسئولین حراستهای ادارات كل دامپزشكی منطقه یك كشورباحضورمدیران حراست سازمان دامپزشكی كشورومدیركل حراست كل استان قم ازتاریخ 15/8/92 به مدت دورورز درقم برگزارگردید.درابتد ء جلسه كه باتلاوت كلام الله مجید ،سرود جمهوری اسلامی ایران وپخش كلیپی ازحرم كریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه(س)همراه بود،نمایند گی ولی فقیه دراداره كل دامپزشكی استان ضمن عرض خیرمقدم وتسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) به ذكرمصیبت آن حضرت پرداختند سپس معاونت اداری پشتیبانی این اداره كل نیزبه مدعوین خیرمقدم وطلب قبولی زیارت،وطاعات وعبادات میهمانان راازدرگاه ایزدمنان وكریمه اهلبیت(س) خواستارشدند ودرادامه باارائه آماروگزارشی درخصوص استان وفعالیتهای اداره كل دامپزشكی درارائه خدمات به شهروندان ووضعیت ورود وخروج دام به استان و...... توضیحات مفصلی به سمع میهمانان رساندند وبه برخی ازسوالات مدعوین نیزپاسخ لازم رامعروض داشتند.لازم به ذكراست كه اعضاءجلسه ضمن ملاقات با مدیركل دامپزشكی استان ازمنطقه دامشهرومیدان دام استان قم بازدید به عمل آوردند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176051
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور