مدیرکل دامپزشکی استان قم:
کنترل بیماری لمپی اسکین درقم
مدیرکل دامپزشکی استان قم درحاشیه سمینارعلمی تخصصی لمپی اسکین درگفتگوباخبرنگاران اظهارداشت بیماری لمپی اسکین بامجموعه اقدامات دامپزشکی استان وهمکاری بین بخشی فی مابین نظام دامپزشکی وجهادکشاورزی وسایردستگاههای ذیربط خوشبختانه کنترل وخطری دامهای استان را تهدید نمی کند.
رفیعی بااشاره به اقداماتی مثل سمپاشی،ضدعفونی،واکسیناسیون،مراقبتهای فعال ونمونه برداری واطلاع رسانی به هنگام وبه موقع ازطریق پیامک ،مطبوعات ، صداوسیمای استان ونصب بنرهای مختلف به دامداران برای مقابله با این بیماری افزود،این بیماری دراستان قم هم اکنون بطورکامل کنترل وجمعیت دامی استان دربرابر این بیماری کاملآ ایمن شده است به نحوی که شرایط برای نقل وانتقال دام مجازاست.
رفیعی بااشاره به اقداماتی مثل سمپاشی،ضدعفونی،واکسیناسیون،مراقبتهای فعال ونمونه برداری واطلاع رسانی به هنگام وبه موقع ازطریق پیامک ،مطبوعات ، صداوسیمای استان ونصب بنرهای مختلف به دامداران برای مقابله با این بیماری افزود،این بیماری دراستان قم هم اکنون بطورکامل کنترل وجمعیت دامی استان دربرابر این بیماری کاملآ ایمن شده است به نحوی که شرایط برای نقل وانتقال دام مجازاست.
نظر دهید