جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/09/06 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بدرقه ضريح جديد اباعبدالله بااشك درقم:

پرسنل دامپزشكی بهمراه حجم انبوهی ازمردم استان قم ضریح جدیدامام جسین (ع) رابدرقه كردند

                                                            اسلام علیك یا اباعبدالله

صبح امروزدوشنبه مورخه 6/9/91 ضریح جدیداباعبدالله الحسین (ع) كه درقم ساخته شده است ، دربین حجم انبوهی ازعزاداران آن امام همام بدرقه شد. باعنایت به اینكه آن ضریح مقدس ازاوایل صبح حركت داده شده بود،لكن سیل خروشان جمعیت اشك ریزان اجازه حركت رانمی داد. گویا عاشقان ثارالله نمی خواستندازضریح جداشوند. نظربه اینكه عبوركاروان وضریح امام حسین (ع) ازجلو اداره كل دامپزشكی صورت میگرفت ، روابط عمومی این اداره كل بهمراه پرسنل نسبت به نصب پرچمهای سیاه دروسط خیابان ، دودنمودن اسپند وپخش مداحی به آن ضریح اداءاحترام كردند.لازم به ذكراست كه درساعت 16 بعدازظهر ضریح اباعبدالله  به تهران جهت استقراردرمیدان امام حسین (ع) حركت داده شد.انشاالله دركربلا این ضریح زیبا ودلربا رازیارات كنیم.(التماس دعا)
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175576
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور