جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1390/10/19 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

واكسیناسیون تب برفكی طی نیمه اول دی ماه سال جاری توسط دامپزشكی شهرستان قم

انجام واکسیناسیون تب برفکی گاو، گوساله وگوسفند توسط دامپزشکی شهرستان قم درنیمه اول دیماه سال جاری

اداره دامپزشكی شهرستان قم گزارش داد درراستای انجام واكسیناسیون دامها برعلیه بیماری تب برفكی درنیمه اول دیماه سال جاری تاكنون بیش از1842 راس گاو،گوساله وگوسفند دربخش قمرود شامل: روستاهای شربف آباد، ملك قلعه ، كوه سفید، مشك آباد، شش امام زاده و.... رابصورت رایگان واكسینه نموده اند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175818
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور