نمایشگاه سالنمای خدمت با حضور ادارات استان قم برگزار گردید
نمایشگاه فعالیتهای ادارات استان با عنوان سالنمای خدمت به مناسبت یکمین سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به استان قم برگزار گردید.
نمایشگاه سالنمای خدمت توسط استانداری قم و با حضور اكثر ادارات در سالن نمایشگاه دائمی استان برگزارگردید. اداره كل دامپزشكی استان نیز همانند سالهای گذشته اما با حضوری متفاوت در این نمایشگاه شركت نمود. از جمله تفاوتها میتوان به اطلاع رسانی از طریق تصویر، نمایش گذاشتن لباسهای مخصوص مورد استفاده در دامداریها و مرغداریها (مانكن)، انواع جنینهای دام (گوسفند و گاو) مراحل كشتار طیور در كشتارگاه از طریق ال سی دی، نمایش ابزار آلات فنی مورد استفاده در كالبدگشائیها و... ذكرنمود.حضورمدیركل دامپزشكی درغرفه ،حضوركارشناس دامپزشكی درطول پنج روزبرگزاری نمایشگاه جهت پاسخ گویی به بازدید كنندگان، توزیع پكیج حاوی بروشور، پمفلت، پوستر و لوح فشرده موفقیتها و فعالیتهای دامپزشكی استان در یك سال گذشته، هماهنگی مصاحبه مدیركل و كارشناسان با مطبوعات و صدا و سیمای استان و طراحی و توزیع سوالات بهداشتی در زمینه فرآورده های خام دامی و اهداء جوایز به شركت كنندگان در مسابقه غرفه این اداره كل از مواردی است كه میتوان به آن اشاره نمود.لازم به توضیح است كه نمایشگاه سالنمای خدمت ازمورخه 5/8/90 شروع و تا مورخه9/8/90 ادامه دارد.
نظر دهید