صبح امروزانجام گرفت:
ملاقات مدیركل دامپزشكی استان قم بارئیس مجلس شورای اسلامی
مدیركل دامپزشكی استان قم به اتفاق معاون اداری پشتیبانی ورئیس اداره دامپزشكی شهرستان قم صبح امروزباحضوردردفتردكترلاریجانی رئیس مجلس ونماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی با ایشان دیداروگفتكونمودند. دراین دیداردكتررفیعی ضمن تشكرازدكترلاریجانی درخصوص وقتی كه جهت ملاقات دراختیارایشان قرارگرفته است، گزارش مبسوطی ازفعالیتها ، سختیهای كاردامپزشكی ومسائل ومشكلات دامپزشكی را به اطلاع ریاست مجلس شورای اسلامی ونماینده مردم قم رساندند. درپایان دكترلاریجانی درمورد مباحثه مطروحه راهنماییها وپیشنهادات مفیدی را ارائه وازخدمات دامپزشكی تقدیروتشكرنمودند.
نظر دهید