جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/03/24 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
به مناسبت هفته جهادكشاورزي صورت گرفت:

ملاقات رئیس جهادكشاورزی ومدیركل دامپزشكی استان باامام جمعه قم

رئیس جهادکشاورزی ومدیرکل دامپزشکی استان قم درهفته جهادکشاورزی باامام جمعه قم دیدارنمودند.

به مناسبت فرارسیدن هفته جهادكشاورزی وسالروزتاسیس جهادكشاورزی(جهادسازندگی) به فرمان رهبركبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) رئیس سازمان جهادكشاورزی، مدیركل دامپزشكی استان قم به همراه جمعی ازمدیران ،معاونین ومسئولین مربوطه با امام جمعه قم وتولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) دیدارنمودند. دراین ملاقات رئیس سازمان جهادكشاورزی ضمن تشكرازامام جمعه قم ، به بیان عملكرداین سازمان درسال گذشته وتشریح برنامه ریزی واقدامات درحال اجرادرسال آتی باتوجه به نامگذاری سال 91 ازطرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پرداختند. سپس آیت الله سعیدی ضمن تبریك فرارسیدن هفته جهادكشاورزی وسالروزتاسیس جهادسازندگی به فرمان معماركبیرانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بیان داشتند، ماهمه بایدازیك نظام هماهنگ حمایت ودرتنگناه ها ازسیره ائمه اطهار استفاده كنیم. ایشان درادامه باتوجه به كویری بودن قم افزودند آنچه كه درقم باعث بالندگی است وجودشجره طیبه بی بی حضرت فاطمه معصومه (س) است وبایدبه استان قم به عنوان یك منطقه ویژه نگریست وهركس به نوبه خوددرجهت حركت روبه جلودراین شهرمقدس تلاش نماید كه اجرآن نیز باكریمه اهلبیت (س) خواهدبود.درپایان حاضرین نمازجماعت رابه امامت امام جمعه قم اقامه نمودند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175948
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور