به مناسبت دهه فجرانجام گرفت:
ملاقات با امام جمعه وتولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)
به مناسبت ایام دهه مبارک فجرپیش ازظهردیروزمدیرکل دامپزشکی استان قم به اتفاق رئیس جهادکشاورزی استان،نمایندگان ولی فقیه درادارات مذکوروجمعی ازکارکنان، با آیت الله سعیدی امام جمعه وتولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س)دیداروگفتگونمودند.
دراین دیدارابتدا نماینده ولی فقیه درسازمان جهادكشاورزی بیاناتی راایرادنمودند ،دراد امه سیاررئیس جهادكشاورزی استان بطورتفصیل ازارائه خدمات صورت گرفته دررابطه باكشاورزی،دامپروری،دامپزشكی و.... سخنانی رابیان كردند.
سپس آیت الله سعیدی طی سخنانی ضمن تبریك فرارسیدن ایام دهه مبارك فجربا اشاره به آیات قرآن كریم بیان داشتند، خداوند دركتاب خود خطاب به جهادگران راه خود میفرمایدبرای شما جهادگران وعده راههای برون رفت قرارداده شده است كه نمیتوانند منكرآن شوند،بنابراین بایدتلاش شودتاراه جهاد درمسیرخدا راانتخاب تامومنان رابه پیشرفت برسانیم. ایشان متذكرشدندبسیاری ازپیشرفتهای كنونی درسایه تحریمها بدست آمده است بطوریكه اگردراین تنگناها قرارنمی گرفتیم این پیشرفتها حاصل نمیشد ونایافته ها كشف وپدیدارنمیشد.امام جمعه قم درپایان برای كلیه خدمتگذاران نظام وجهادگران آرزوی توفیق وسلامتی نمودند.
سپس آیت الله سعیدی طی سخنانی ضمن تبریك فرارسیدن ایام دهه مبارك فجربا اشاره به آیات قرآن كریم بیان داشتند، خداوند دركتاب خود خطاب به جهادگران راه خود میفرمایدبرای شما جهادگران وعده راههای برون رفت قرارداده شده است كه نمیتوانند منكرآن شوند،بنابراین بایدتلاش شودتاراه جهاد درمسیرخدا راانتخاب تامومنان رابه پیشرفت برسانیم. ایشان متذكرشدندبسیاری ازپیشرفتهای كنونی درسایه تحریمها بدست آمده است بطوریكه اگردراین تنگناها قرارنمی گرفتیم این پیشرفتها حاصل نمیشد ونایافته ها كشف وپدیدارنمیشد.امام جمعه قم درپایان برای كلیه خدمتگذاران نظام وجهادگران آرزوی توفیق وسلامتی نمودند.
نظر دهید