دوشنبه 01 تیر 1405

flag
  • 1395/01/29 - 12:00
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بعدازظهرامروزانجام گرفت:

معدومی بیش ازسه تن خمیر مرغ درقم

 به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان قم ، سه تن و دویست کیلو خمیرمرغ که درهفته گذشته توسط اکیپهای قرنطینه سیار دامپزشکی مستقر در ورودی جاده قدیم قم تهران جنب شهرک شکوهیه کشف وضبط  گردیده بود. بعدازظهرامروز با حضورنماینده نیروی انتظامی استان و حضورخبرنگاران صدا و سیمای استان  معدوم گردید. معاون دامپزشکی شهرستان قم طی مصاحبه ای ازکلیه شهروندان تقاضا نمودند درصورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی درفرآورده های خام دامی سریعآ با شماره تلفن 1512 روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تماس حاصل نمایند.و ازتهیه اینگونه فرآورده ها ازخودروهای سیار و هفته بازارها جدآ پرهیز نمایند. سرکشیک افزود، پرونده متخلفین دردادگاه کیفری استان دردست پیگیری میباشد.

شایان ذکراست که ، پس ازانجام آزمایشاتی که روی محموله مذکور صورت گرفت . خمیرمرغهای مکشوفه غیربهداشتی و غیرقابل مصرف تشخیص داده شد. 



  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175708
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور