شنبه 06 تیر 1405

flag
  • 1390/12/17 - 12:00
  • تعداد بازدید : 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
عملكرد اداره بهداشت دامپزشكي استان قم

عملكرداداره بهداشت دامپزشكی استان قم درنیمه اول اسفندماه سال جاری

اداره بهداشت دامپزشکی استان قم عملکرد نیمه اول اسفندماه سال جاری راتشریح کرد.

مسئول اداره بهداشت دامپزشكی استان قم ، طی گزارشی فعالیتهای صورت گرفته درنیمه اول اسفندماه سال جاری را به شرح ذیل بیان نمود.هفتصدوهفتاد موردبازدیدازمراكزعرضه قرآورده های خام دامی ،رستورانها و..... ، كه دراین راستا نودوسه موردغیربهداشتی مشاهده ودراین رابطه 40 موردنیزهمراه با ضبط فرآورده غیربهداشتی  بوده است. مرتضی زاده درخصوص برخوردبا متخلفین بهداشت گفت : یك موردپرونده به دادسرا ، دو موردمعرفی به تعزیرات حكومتی و5 مورداخذتعهدمحضری واداری ازجمله برخوردها و اقدامات انجام گرفته میباشد.ایشان همچنین میزان فراورده های ضبطی غیربهداشتی را 510 كیلوگرم عنوان كرد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175302
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور