جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1390/11/08 - 12:00
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

رشد فعالیتهای اداره دامپزشكی شهر جعفریه در استان قم

فعالیتهای اداره دامپزشکی شهر جعفریه در استان قم طی دیماه سال جاری از رشدقابل توجهی برخوردار بوده است.

رئیس اداره دامپزشكی شهرجعفریه دراستان قم گزارش داددردی ماه سال جاری عملیات واكسیناسیون این اداره نسبت به ماههای گذشته ازرشدقابل توجهی برخورداربوده است.دكترخلج عملیات مایه كوبی دامهای این شهرستان را دردیماه به شرح ذیل عنوان نموده اند.

مایه كوبی انتروتوكسمی گوسفندوبز1580 راس، آگالاكسی گوسفند و بز 450راس، تب برفكی (گاو وگوساله) 15102 راس، بروسلوز گوسفند112 راس و بروسلوز گاوی 106راس.

ضمنا دراین مدت طرح رایگان واكسیناسیون تب برفكی نیز صورت گرفته است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175097
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور