پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1395/05/10 - 12:00
  • تعداد بازدید : 18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دوهزاروچهارصدنفرشتردرقم سمپاشی میشوند

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی دامپزشکی استان قم درگفتگو با روابط عمومی این اداره کل گفت،طرح سمپاشی گله های شتردرمناطق قنوات ،قمرود و جاده قدیم قم - تهران از اواسط هفته گذشته شروع و درحال اجرا میباشد.

بارانی اظهارداشت،پیش بینی میشود، درطرح فوق 130 لیترسم کمری مصرف و2400 نفرشترسم پاشی گردند.رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی درادامه افزود، هزینه طرح ازمحل اعتبارات اداره کل دامپزشکی تامین و بصورت صد در صد رایگان به مرحله اجراگذاشته شده است.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175291
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور