به مناسبت آغازدهه مبارك فجر صورت گرفت:
حضورمدیركل دامپزشكی استان قم درمراسم عطرافشانی قبورشهداء
مدیركل دامپزشكی استان قم به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارك فجروآغازسی وپنجمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی ایران ،صبح امروزضمن شركت درمراسم زیارت عاشورا كه درصحن امام صادق واقع درگلزارشهداء برگزارگردید ،سپس نماینده ولی فقیه درجهادكشاورزی استان سخنان مبسوطی درخصوص انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره ) ونقش شهداء درپیروزی انقلاب ایراد نمودند. ودرادامه حاضرین با عطرافشانی ونثارگل، به شهداء وشهداء جهاد كشاورزی استان اداء احترام كردند.لازم به ذكراست كه این مراسم باحضوررئیس وجمعی ازپرسنل جهادكشاورزی واداره كل دامپزشكی استان برگزارگردید .
نظر دهید