جمعه 05 تیر 1405

flag
  • 1391/09/09 - 12:00
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اميرآبادي نماينده مردم قم درمجلس شوراي اسلامي:

حضورمامورین دامپزشكی قوت قلبی برای دامداران است

مدیرکل دامپزشکی استان قم بهمراه جمعی ازمعاونین ،مدیران ومسئول نمایندگی ولی فقیه دراین اداره کل باحضوردردفتر احمدامیرآبادی نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی باایشان دیدارنمودند.

دراین دیداردكتررفیعی ضمن تشكروعرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) وحضرت ابوالفضل العباس(ع) ، توضیحات مفصلی درخصوص نقش دامپروری درتولیدبخش كشاورزی استان وویژگیهای دامپزشكی وعوامل مخاطره آفرین دربهداشت دام راارائه نمودند. ایشان همچنین به هدف دامپزشكی استان جهت ارائه طرحهای جدیدملی وجمع بندی اقدامات فوق درمجموعه الگوهای نوین اجرایی كه طی سه سال متمادی دراین اداره كل تهیه ، اجرا وبرای سایراستانها جهت الگوبرداری ارسال گردیده سخنان مبسوطی ایراد كردند.

مدیركل دامپزشكی استان درادامه به برخی مشكلات باتوجه به حمل ونقل دام بدون مجوزدامپزشكی ،وجوددام دربرخی مناطق شهر ،تغییركاریریها ووجوددامداری ومرغدارهای غیرمجاز اشاره واقدامات دامپزشكی دراین راستا رابرشمردند.

سپس حاج آقا سوری نماینده ولی فقیه دراین اداره كل درخصوص حضورناظرین ذبح شرعی دركشتارگاههای دام وطیورتوضیحاتی بیان كردند.

درانتها نماینده مردم قم درمجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم وتسلیت متقابل درخصوص ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) وحضرت ابوالفضل العباس(ع) ، فعالیتهای دامپزشكی راباتوجه به ارتباط مستقیم باسلامت جامعه وانجام ذبح شرعی بسیارحائزاهمیت برشمردند وافزودند، حضورمامورین دامپزشكی قوت قلبی برای دامداران میباشدكه بایدبصورت مداوم انجام گیرد.امیرآبادی درپایان سخنان خودباقبولی دعوت بازدیدازاداره كل دامپزشكی استان ،درخصوص پیگیریهای امورمربوط به دامپزشكی درمجلس شورای اسلامی قول مساعددادند.
  • گروه خبری :
  • کد خبر : 175316
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور