طی هفته جاری انجام گرفت:
توقیف دودستگاه خودروعرضه کننده ماهی
اکیپهای سیار بهداشتی دامپزشکی استان قم دودستگاه خودروعرضه کننده ماهی را با همکاری نیروی انتظامی توقیف نمودند.خودروهای مذکورکه فاقد سردخانه ، ومجوز بهداشتی دامپزشکی بودند نسبت به عرضه درسطح شهرقم اقدام نموده بودند. دراین راستا نزدیک به 120 کیلوماهی که درشرایط غیربهداشتی نگهداری می شد نیز توقیف ودریکی ازسرخانه های استان تا نتیجه پیگیریهای حقوقی نگهداری خواهدگردید.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم طی مصاحبه رادیویی وارسال اطلاعیه بهداشتی به اصحاب رسانه ازکلیه شهروندان تقاضا نموده است ، مردم جهت حفظ سلامتی خود ازخرید فرآورده های خام دامی(ماهی ،مرغ ،جگرو...) ازدستفروشان ،خودروهای سیار،جمعه بازارها و.... خودداری نمایند.
نظر دهید