تقدیررئیس سازمان دامپزشكی كشورازمدیركل دامپزشكی قم
باتوجه به ارزیابی عملكرد ادارات كل دامپزشكی استانها، توسط ریاست سازمان دامپزشكی كشورلوح تقدیری به مدیركل دامپزشكی استان قم به لحاظ كسب رتبه اول درشاخصهای اختصاصی اهداءگردید.
درقسمتهایی ازلوح مذكور آمده است: نظربه اینكه ارزیابی عملكردسالیانه آن اداره كل ودستیابی به رتبه های استانی وملی درزمینه های شاخصهای عمومی واختصاصی ونیزنقش ارزنده دربین دستگاههای استانی ، توفیقاتی راجهت آن اداره كل وبه تبع جامعه خدمت گذاردامپزشكی درسطح كشوربه عمل آورده ، بدین وسیله ضمن آرزوی سربلندی درتمام سطوح واستمراراین ارتقاء به لحاظ رتبه اول شاخصهای اختصای درسال 90 ازشما وهمكاران محترم آن اداره كل نهایت قدردانی وتشكربه عمل می آورم.
نظر دهید