پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1392/03/04 - 12:00
  • تعداد بازدید : 15
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
كشف ومعدومي ماهيان فاسددرقم:

بیش ازیك تن ماهی فاسدتوسط دامپزشكی قم معدوم گردید

مدیركل دامپزشكی استان قم گفت ، بابازرسی های صورت گرفته توسط كارشناسان بهداشت این اداره كل ازمراكزعرضه وخودروهای حمل غیرمجازموفق شدن 1125 كیلوگرم ماهی فاسد را كشف ، ضبط وطی مراحل قانونی نسبت به معدومی ان اقدام نمایند.دكتررفیعی درخصوص نشانه های ماهی سالم بیان داشت،ماهی سالم نباید بوی نامطبوع ویاترشیدگی داشته باشد، چشمهای ماهی نباید دارای فرورفتگی باشد، آبشش ها باید به رنگ صورتی وفلسها به آسانی جدا نشود ودرصورتیكه با انگشت برروری عضلات ماهی فشاروارد شودوپس ازبرداشتن انگشت بلافاصله به حالت اولیه برگردد ازنشانه های ماهی سالم میباشد.مدیركل دامپزشكی استان درپایان ازكلیه شهروندان تقاضا نموده است ازخرید ماهی ازدستفروشان وخودروهای دوره گردخودداری وهرگونه مواردغیربهداشتی را باشماره تلفن 1512 روابط عمومی این اداره كل رامطلع نمایند.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 176027
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور